پولی Ú©Ù‡ گرفتید نوش جون هواداران

پولی که گرفتید نوش جون هواداران




 

 


پولی که گرفتید نوش جون هواداران


تاریخ : چهارشنبه ،
21 تیر 1391

دروازه‌بان تيم روبين کازان روسيه گفت: پول انتقالم به تيم روسي، نوش جان رويانيان و 40 ميليون هوادار پرسپوليس باشد.


تيم فوتبال روبين کازان روسيه در حال حاضر اردوي تدارکاتي خود را در آلمان پيگيري مي‌کند. اين تيم روسي در دومين ديدار دوستانه خود مقابل دويسبورگ آلمان قرار گرفت و موفق شد با حضور 40 دقيقه‌اي حقيقي با نتيجه 3 بر يک تيم آلماني را شکست دهد.

عليرضا حقيقي در خصوص اظهارات محمد رويانيان مبني بر اينکه پول قرارداد مانوئل ژوزه را از پول حقيقي پرداخت کرده‌ام، ‌گفت: يک روز با سن کم به پرسپوليس آمدم و در اين تيم رشد کردم و خدا به من عزت داد که اکنون در يکي از بهترين تيم‌هاي روسيه توپ مي‌زنم، دوست داشتم اين موضوع را به هر قيمتي که شده براي پرسپوليس تلافي کنم که در اين سن توانستم تا حدودي به خواسته خودم برسم.

وي افزود: پولي که باشگاه پرسپوليس و رويانيان از ترانسفر من به دست آورده نوش جان رويانيان، 40 ميليون هوادار خوب پرسپوليس باشد. اميدوارم توانسته باشم با اين جابه‌جايي کمک کوچکي به تيم محبوبم کرده باشم. خدا را شکر مي‌کنم که با مسائلي که پيش آمد به روبين کازان پيوستم اما فراموش نکنيد که چه حرف‌هايي پشت من زدند اما من به هيچ کدام توجه نداشتم چون تکيه‌ام به خدا بود و او است که به يک بازيکن عزت مي‌دهد.

حقيقي در خصوص ديدار تدارکاتي روبين کازان مقابل دويسبورگ آلمان گفت: در آلمان به دنبال تمرينات تاکتيکي و بدنسازي هستيم. ما در 2 نوبت تمرينات خود را ادامه مي‌دهيم چون سوپر ليگ روسيه و شکست زنيت براي ما بسيار مهم است. تمام مسئولان کازان و حتي هواداران دوست دارند ما اين جام را به خانه ببريم و به همين دليل اردوي پرفشار را در آلمان ادامه مي دهيم.

وي ادامه داد:‌ در اين اردو امکانات بسيار خوبي در اختيار داريم و به نوعي در اردوي اول فصل هم هستيم. با توجه به ديدار سوپر ليگ روبين کازان و زنيت بايد استارت خود را بدون وقفه براي اين ديدار و بازي‌هاي ليگ روسيه بزند. ما حداقل 3 هفته ديگر بعد از بازي با زنيت براي ديدارهاي ليگ‌مان استارت مي‌زنيم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: مسئولان روبين کازان تاکيد زيادي دارند که فضا طوري باشد که بچه‌ها بيشتر کنار هم قرار بگيرند. حتي در مواقعي که در روسيه هوا سرد بود باز هم اين تاکيدات حرف اول را مي‌زد. من اميدوارم در سال جديد بتوانم فصلي خوب را با بازي‌هاي بيشتر که خوشبختانه اکنون به اعتماد به نفس کاملي رسيدم براي کازاني‌ها انجام دهم.




روبين کازاني‌ها 23 تير به روسيه برمي‌گردند و در روز 24 تير در شهري بي‌طرف، سوپر جام روسيه را مقابل زنيت برگزار مي کنند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل